Καμία υποσχέση. Καμία ψυχραιμία.

Μάζεψα 25 από τα εισερχόμενα μηνύματα που δέχτηκα εδώ και χρόνια, σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας (κινητό, mail, τσατ, φέισμπουκ και σκάιπ) απο διαφορετικούς ανθρώπους και τα ρίχνω χωρίς χρονολογική σειρά. Το καθένα λέει μια μικρή ή μεγάλη ιστορία που κανείς δε χρειάζεται να ξέρει και κανείς δε νοιάζεται. Για να δω πως μοιάζουν οι ιστορίες όταν γράφονται γυμνές.

  • για άργησε και θα δεις πως τεμαχίζω κορμιά
  • Αν θες σήκω πάμε για καφέ, έχω καλό αυτί
  • θα σου έλεγα να έρθεις εδώ αλλά το κοινό…ξέρεις…
  • Το ακούω… :)
  • ξεκόλλα, εγώ είμαι σε χειρότερη θέση από εσένα
  • Καλά το πας, απλά δεν καταλαβαίνεις Χριστό.
  • δεν σε ενοχλώ άλλο, όταν σου περάσει μιλάμε.
  • κοίτα μη σε βρουν καμιά μέρα πνιγμένο στις σκέψεις σου.
  • Μου έλειψες πολύ!
  • Turn it off
  • Για όλα σε ήθελα.
  • αγάπη κόντρα στον κυνισμό σου
  • τι καραγκιόζης που είσαι!!!
  • ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΣΕΙ. γαμωτο…………….
  • Θέλω πολύ να θέλεις.
  • αυτό το πράγμα που γίνεται δεν το θέλω
  • με θυμάσαι λίγο αργά είναι η αλήθεια…
  • θυμήσου τι λέγαμε την άλλη φορά. Τo θες; εξαφανίσου!
  • δεν θυμάμαι, sorry που σε έφερα σε δύσκολη θέση χθες.
  • Τι λες ρε πρέσβη της αθλιότητας. Πας καλά;
  • θες για λίγο να μη μιλάμε σαν τα κλισέ που είμαστε;
  • σήκωσέ το μου… πλιζ!
  • Δε μου λες, εμένα βρήκες???
  • χάρηκα τόσο ρε, αλήθεια, πολύ! μαλάκα χάρηκα!
  • η λέξη timing σου λέει τίποτα;
About InfluencesOnly

a television version of a person with a broken heart
This entry was posted in Interlude. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

