Παλιές Ιδέες

Θα γυρίσω σπίτι χωρίς να κουβαλάω τα βάρη και τη θλίψη μου. Ίσως κάποια στιγμή, αύριο που θα είμαι καλύτερα, να γράψω ένα ερωτικό τραγούδι. Ένα έπος για τη συγχώρεση, ένα εγχειρίδιο για να μπορεί κάποιος να ζει όταν είναι ηττημένος. Εσύ όμως θα πρέπει να μου πεις ότι με θες. Τη στιγμή που θα είμαι μόνος και που θα μπορώ ακούω τις σκληρές αλήθειες. Να μου το πεις ξανά όταν θα έχω καθαρίσει και είμαι νηφάλιος. Όταν αποκατασταθούν οι νόμοι της μεταμέλειας. Δοκίμασε τη στιγμή που οι άγγελοι γρατσουνίζουν την πόρτα για να μπουν μέσα. Όταν η βρωμιά του σφαγέα ξεπλυθεί από το αίμα του αμνού. Να μου το πεις μόνο τότε ότι με θες. Μετά δείξε μου το μέρος που ξέχασα πως δεν το γνωρίζω, το μέρος όπου ξεκίνησε το μαρτύριο. Με κυρίευσε το σκοτάδι. Σε ρώτησα αν κολλάει η “σκοτεινιά” και εσύ με παρότρυνες να πιω απ’αυτό το ποτήρι. Οι μέρες που μου απέμειναν είναι λίγες, δεν πίνω, δεν καπνίζω, δεν αγαπώ -γιατί δεν το επιτρέπεις- όμως το μόνο που έχει νόημα πια είναι το σκότος. Πάντα μου άρεσαν τα ουράνια τόξα και τα πρωινά, μέχρι που υποκρινόμουν πως ήταν καινούρια κάθε φορά και πως είχαν σημασία. Το να σε κατακτήσω ήταν εύκολο, αλλά αυτό που τελικά κέρδισα, ήταν το σκοτάδι. Με είχες ρωτήσει: «ποτέ δεν με αγάπησες αλλά τουλάχιστον μπορείς να με αγαπήσεις;». Εγώ σου απάντησα: «το ξέρω ότι με απεχθάνεσαι αλλά μπορείς να με αντιπαθείς λιγότερο;». Είναι τόσο κρίμα, είμαι γυμνός και νιώθω τόσο βρώμικος. Το τέλος μας ήταν άσχημο, αλλά είμαστε το ίδιο ένοχοι. Μεγάλωσα πια και ο καθρέφτης μου δεν λέει ψέματα. Κανείς μας δεν αξίζει τη σκληρότητα αλλά ούτε την ευσπλαχνία. Μπορεί ο σκοπός αυτού που έρχεται να είναι να με βλάψει, αλλά υποχρέωσή μου είναι να το ξέρω. Θα τη ζήσω την αλήθεια, ακόμα και αν πρέπει να είμαι γονατιστός. Στεκόμαστε απέναντι και μας χωρίζει μια γραμμή που δεν τράβηξε κανείς μας. Εσύ θες να ζεις στο μαρτύριο και τις ενοχές, εγώ θέλω απλώς να την κοπανήσω από εδώ, μπορείς προς το παρόν απλά να με φιλήσεις και να σταματήσεις να γράφεις τα πάντα.

Σκόρπιοι μεταφρασμένοι στίχοι από το album “Old Ideas” (2012) του Leonard Cohen.

About InfluencesOnly

a television version of a person with a broken heart
This entry was posted in Music. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

